همایش ماسک در سالروز پانزدهم خرداد! +تصاویر

وضغیت وبلاگ ما؟

آمار مطالب

کل مطالب : 548
کل نظرات : 2

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 71
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 762
بازدید ماه : 10195
بازدید سال : 36155
بازدید کلی : 379059

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مثل باران باشیم و آدرس mobinir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نویسنده : BARANE313
تاریخ : سه شنبه 13 خرداد 1393
نظرات

همایش ماسک در سالروز پانزدهم خرداد! +تصاویر

به گزارش حزب الله سایبر ، جمعی که خود را سیاسیون و فعالان محیط زیست می خوانند با دعوت عمومی از مردم جهت شرکت در همایش "ماسک" در سالروز قیام پانزدهم خرداد از امضای شخصیت های سیاسی سابقه دار پای دعوتنامه همایش می گویند.

در بیانیه این همایش آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

انتظار فرج از نیمه خرداد کشم

نیمه خرداد ماه امسال مصادف است با روز جهانی محیط زیست، امروز دلنگرانی مردم از محیط زیست از همیشه بیشتر شده است و هجوم اسفناک آلاینده های مادی و معنوی مخل زیست، حیات را دشوار کرده است، این آلاینده ها هزاران بیماری لاعلاج و صعب العلاج جسمی و روحی را به همراه می آورند. بیایید امسال در روز جهانی محیط زیست همه با هم به پاسداشت محیط زیست مان برخیزیم و در یک حرکت نمادین با استفاده از ماسک در پارک ها و تفرجگاههای کشور به همه آلاینده ها و آلودگی ها، پلیدی ها و پلشتی ها، کژی ها و زشتی ها و در یک کلام به همه بدی ها با دهان بسته "نه" بگوییم.

وعده ما روز پنجشنبه ۱۵ خرداد ساعت ۱۸ تا ۲۰ در بوستان ها و تفرجگاه های کشور با داشتن یک ماس

​ک​
 بر دهان!

 

جمعی از فعالان سیاسی و دوست داران محیط زیست.

 

در مورد این بیانیه چند نکته حائز قابل توجه است :

یک : اینکه در سالروز عزای پانزدهم خرداد که امام (ره) برای همیشه آنرا عزای عمومی اعلام کرده اند یک کمپین و یک همایش به این شکل در سطح بوستان ها برگزار شود جای سوال دارد. اصلا تقارن پانزدهم خرداد و روز محیط زیست چه واقعه ی مهمی است که روی آن مانور تبلیغاتی داشته اند؟ چه لزومی دارد که پانزدهم خرداد ماه اصلا مطرح شود؟

دو : در بخشی از این بیانیه به آلاینده های مادی و ((معنوی)) اشاره شده است ... آلاینده های معنوی را ای کاش پایه گذاران این همایش توضیح می دادند. این نحوه نگارش ذهن را از یک همایش محیط زیست به یک همایش سیاسی سوق می دهد ... 

سه : در بخش آخر این بیانیه آمده است : "در یک حرکت نمادین با استفاده از ماسک در پارک ها و تفرجگاههای کشور به همه آلاینده ها و آلودگی ها، پلیدی ها و پلشتی ها، کژی ها و زشتی ها و در یک کلام به همه بدی ها با دهان بسته "نه" بگوییم." آنچه در جمله بندی آخر این بیانیه دیده می شود نوید یک حرکت مشکوک سیاسی - اجتماعی را می دهد که ناخود آگاه مخاطب را به یاد وقایع سال هشتاد و هشت خصوصا تظاهرات "سکوت" می اندازد. 

چهار : حامیان این تجمع از چهره هایی هستند که اغلب سابقه موضع گیری های دو پهلو و گاها مخالف قانون خصوصا در سال هشتاد و هشت را در کارنامه دارند، در ذیل تصاویر برخی حامیان این حرکت آمده است. 

قابل ذکراست که سایت های معاندی چون "کلمه سبز" نیز از این حرکت حمایت به عمل آورده اند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



تعداد بازدید از این مطلب: 1454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








چترها را باید بست زیر باران باید رفت فکر را خاطره را زیر باران باید برد با همه مردم شهر زیر باران باید رفت دوست را زیر باران باید برد عشق را زیر باران باید پیدا کرد زیر باران باید بازی کرد زیر باران باید چیز نوشت حرف زد نیلوفر کاشت زندگی تر شدن پی در پی زندگی آب تنی کردن در حوضچه "اکنون" است رخت ها را بکنیم آب در یک قدمی است ... سهراب سپهری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود